Wikia/Fandom?

Talk about anything relating to Shibaface here
User avatar
lioyote
Well-known
Well-known
Posts: 2907
Joined: Tue Jan 22, 2019 9:19 pm
Tagline: when life gives you lemons
Mood: melancholy
Contact:

Re: Wikia/Fandom?

Unread post by lioyote » Mon Jun 17, 2019 11:59 pm

That's an awesome idea!
Image

Artist | he/they | Pagan | lio/leo/lioyote

Image
Image

User avatar
Lilith
Well-known
Well-known
Posts: 1308
Joined: Mon Dec 31, 2018 11:42 am
Tagline: I’m in the writing zone today.
Mood: Chillin’
Contact:

Re: Wikia/Fandom?

Unread post by Lilith » Sun Jun 23, 2019 11:31 am

I’m going to start development on this come July. If anyone would like staff positions, message me on here with your Wikia username.
Gotta redo this.

Message me if you need anything!

User avatar
Red
Well-known
Well-known
Posts: 6575
Joined: Thu Apr 11, 2019 8:51 pm

Re: Wikia/Fandom?

Unread post by Red » Tue Dec 31, 2019 2:40 pm

So, any updates on this?
01/27/21- Account got messed up and I can't post but pm me here or on cs if you wanna add me on discord

Imagex

ᶜᵉᵒ ᵒᶠ ᵐⁱⁿᵉᶜʳᵃᶠᵗ ᵈⁱᵃᵐᵒⁿᵈˢ

User avatar
Misty
Well-known
Well-known
Posts: 3360
Joined: Mon Jan 21, 2019 2:26 pm
Tagline: Some people need a high five. In the face. With a chair.
Mood: ay

Re: Wikia/Fandom?

Unread post by Misty » Wed Jan 22, 2020 11:38 am

Zim wrote:
Tue Dec 31, 2019 2:40 pm
So, any updates on this?

Nooo idea, Cas has ABANDONED US gone on an unofficial hiatus from SF I think, so I dunno
Image
Christian
She/her
I can do all things through Him who gives me strength
Philippians 4:13
.Kira Nightblade. on CS, Nightblade on DV, Sarahkey8 on some others
If you have any questions about Christianity, feel free to PM me!
I will try to help you in any way I can ^.^

User avatar
lioyote
Well-known
Well-known
Posts: 2907
Joined: Tue Jan 22, 2019 9:19 pm
Tagline: when life gives you lemons
Mood: melancholy
Contact:

Re: Wikia/Fandom?

Unread post by lioyote » Wed Jan 22, 2020 11:58 am

I created a new one that I've been working on cause this one is kinda dead,, I'm gonna make a post when I get some stuff on the site
Image

Artist | he/they | Pagan | lio/leo/lioyote

Image
Image

User avatar
Lilith
Well-known
Well-known
Posts: 1308
Joined: Mon Dec 31, 2018 11:42 am
Tagline: I’m in the writing zone today.
Mood: Chillin’
Contact:

Re: Wikia/Fandom?

Unread post by Lilith » Thu Jan 23, 2020 5:34 pm

Misty wrote:
Wed Jan 22, 2020 11:38 am
Zim wrote:
Tue Dec 31, 2019 2:40 pm
So, any updates on this?

Nooo idea, Cas has ABANDONED US gone on an unofficial hiatus from SF I think, so I dunno
If someone helps, THIS WILL HAPPEN.
Gotta redo this.

Message me if you need anything!

User avatar
K-9-Dog
Contemplating leaving the nest
Contemplating leaving the nest
Posts: 18
Joined: Tue Jun 04, 2019 2:30 pm
Tagline: Coffee addict
Mood: Curious
Contact:

Re: Wikia/Fandom?

Unread post by K-9-Dog » Sat Aug 29, 2020 11:11 pm

Cas wrote:
Thu Jan 23, 2020 5:34 pm
Misty wrote:
Wed Jan 22, 2020 11:38 am
Zim wrote:
Tue Dec 31, 2019 2:40 pm
So, any updates on this?

Nooo idea, Cas has ABANDONED US gone on an unofficial hiatus from SF I think, so I dunno
If someone helps, THIS WILL HAPPEN.
I'd be happy to help! ❤ I can help with writing articles and information to even archiving on the wiki c:
Image
Image
══════════════════════════════════
Hey there! I'm just a dude who likes pet games.
══════════════════════════════════
Shibaface collection

Post Reply